|
Post by Charmed-plaza on Aug 17, 2004 11:22:58 GMT -5
Oké het is al een tijd geleden dat we zagen hoe Prue aan haar eind kwam.. Maar omdat net 5 de eerste seizoenen herhaalt en dit weer zal langs komen, wil ik het toch even oprakelen Vinden jullie dat de serie beter is geworden nu Shannen Doherty, alias Prue, eruit is en Rose McGowan, Paige, de cast kwam vergezellen?? Praat maar raak! ;D
|
|
|
Post by plaYdead on Aug 21, 2004 11:12:34 GMT -5
Nja ik von die prue maar stom, sorrie mensen.. Paige is veel cooler en kvin haar grappiger. Prue was egt a pain in the ass om naar te kijken toen ik het voor de eerste paar keren keek toen wilde ik al dat ze werd vervangen
|
|
|
Post by Charmed-plaza on Aug 21, 2004 12:09:09 GMT -5
Hé, dat vind k nou ook!! Ik irriteerde me vanaf het begin al aan Prue, en normaal haat ik het als in een serie iemand vervangen wordt of dat iemand anders een persoon "overneemt", maar nu was ik opgelucht dat Shannen eruit ging!! En Paige, zij is echt veel beter!! - I like herrr
|
|
|
Post by Svenja on Aug 23, 2004 10:40:30 GMT -5
idd prue was echt niet leuk!! als haar "dood" aflevering komt, dan, tsjah, op het moment dat zij vermoord wordt, jeeeej barst ik afgrijselijk in lachen uit!! ;D weer een iemand van de tv verwijderd die ik errug vervelend vond!!
|
|
|
|
Post by Svenja on Aug 23, 2004 12:14:43 GMT -5
neeejh phoebe is veeeel leuker
|
|
|
|
Post by Charmed-plaza on Aug 24, 2004 1:57:23 GMT -5
Ik zit een beetje in twijfel... Paige of Piper? Paige is veel wilder en veel spontaner, en Piper echt zo'n controlfreak Ik kan nog niet echt kiezen... Misschien wel Paige (verklaart m'n plaatje?!)
|
|
sleepy
Full Member
How're you doin?
|
Post by sleepy on Aug 31, 2004 6:15:46 GMT -5
Paige is goed
|
|
sleepy
Full Member
How're you doin?
|
Post by sleepy on Sept 15, 2004 13:41:07 GMT -5
Ik heb me bedacht, ik wil niet dat ze doodgaat..vind haar toch wel meevallen... En die aflevering..als ik het al niet droog kon houden toen Andy doodging wil ik niet weten hoe deze gaat worden..
|
|
|
Post by Charmed-plaza on Sept 16, 2004 14:03:06 GMT -5
Naja, ik was op kamp dus ik moet de opgenomen afleveringen nog kijken - ook die waarin Andy dood gaat - het weekend lijkt me wel een geschikt moment om 3 of 4 afleveringen achter elkaar te kijken!! ;D
|
|
sleepy
Full Member
How're you doin?
|
Post by sleepy on Sept 17, 2004 9:01:54 GMT -5
hmmm...het weekend is daar heel goed voor ja!
|
|
sleepy
Full Member
How're you doin?
|
Post by sleepy on Nov 5, 2004 13:10:18 GMT -5
Word Prue verslagen door een demon genaamd Shax? Dat is wel heel vaag..ik snap het niet meer... Ik zal het even uitleggen: ik heb alle afleveringen gedownload (naja, seizoen 3 + 4)..Maar wat ik niet snap..In de laatste aflevering van seizoen 3 krijgen Prue en Piper een lichtbal tegen zich aan en zit Phoebe in de onderwereld..In de volgende aflevering (als ik het tenminste goed gedownload heb) is Prue dood en is Phoebe er weer..Klopt dit?
|
|
|
Post by Charmed-plaza on Nov 5, 2004 16:54:54 GMT -5
Ik heb de betreffende afleveringen eigenlijk gemist... Maar wat ik begrepen heb is dat Phoebe eerst dood zou gaan, en toen hebben ze de tijd teruggedraaid en toen kreeg Prue een powerball tegen zich aan en toen stierf zij in plaats van Phoebe... Dus volgens mij klopt er iets niet in je downloadsessie, maar dé aflevering komt binnenkort op tv... nog even geduld dus! Heb je trouwens hierover ook een topic op het ELLEgirl forum geplaatst? (Suicide Blond) Want het was nagenoeg dezelfde tekst... Ik had de topic gezien;)
|
|
sleepy
Full Member
How're you doin?
|
Post by sleepy on Nov 6, 2004 6:23:37 GMT -5
Hahahah..Yep..Was gister in paniek Toen heb ik hem ook maar daar geplaatst.. Ik ga die aflevering ook nog wel gewoon op tv kijken, dan snap ik hem tenminste
|
|