|
Post by Charmed-plaza on Sept 11, 2004 6:30:27 GMT -5
We gaan a.s. maandag t/m woensdag naar de Ardennen met school!! ;D Abseilen, tokkelen, vlotvaren etc.... dat zijn mijn bezigheden voor de aankomende dagen. Ik kom dus even niet op het forum, maar post gerust door Oehhwwww..... ik heb er echt zó'n zin in;D ;D
|
|
sleepy
Full Member
How're you doin?
|
Post by sleepy on Sept 13, 2004 10:23:42 GMT -5
Cool! Ik hoop dat het leuk is! Ondertussen houd ik het forum wel op gang..
|
|
|
Post by Charmed-plaza on Sept 16, 2004 14:14:32 GMT -5
Het was echt zo leuk!! Nooit gedacht dat ik het zo geweldig zou vinden ;D ;D
|
|
sleepy
Full Member
How're you doin?
|
Post by sleepy on Sept 17, 2004 9:08:06 GMT -5
Mooi zo! Wat heb je btw allemaal gedaan?
|
|
|
Post by Charmed-plaza on Sept 17, 2004 13:23:54 GMT -5
De eerste dag gingen we vlotbouwen en varen!! Het water was wel koud, maar het ging wel... De tweede dag gingen we een hoop doen; mountainbiken - zwáár, als je zo'n heuvel op moet - tokkelen, dat is echt zo super!! Je voelt je vrij...;D Klimmen, net zoiets als in een klimhal alleen dan op een heuvel/berg En ook nog abseilen.. dat was wel het engste.. als je daar op die rand staat om naar beneden te gaan moet je dus niet kijken (té scary, spreek uit ervaring) En de derde dag gingen we handboogschieten en teamworkopdrachten, met katapult bouwen!!
Verder had je ook nog gewoon wat vrije tijd, waarin je in je huisje kon gaan relaxen enzo!
|
|
sleepy
Full Member
How're you doin?
|
Post by sleepy on Sept 26, 2004 9:25:21 GMT -5
Cool! Wil'k oook wel
|
|
|
Post by Charmed-plaza on Sept 27, 2004 13:54:30 GMT -5
Aha... t was echt heel leuk hoor!! Ik heb helaas niet echt goede foto's van de onderdelen.. alleen maar van mensen in t huisje etc..
|
|