|
Post by Charmed-plaza on Aug 25, 2004 6:16:34 GMT -5
Ik ben gisteren naar de film 13 going on 30 geweest!! Hij was best leuk, alleen het einde was gewoon te standaard voor woorden, maarja wat wil je!! Hebben jullie m al gezien, wil je m zien o vind je t helemaal niks? Wat denken jullie ervan, tell me Het verhaal begint met Jenna Rink, een 13 jarig meisje dat wanhopig op zoek is naar aar identiteit en koste wat het kost bij de populaire kinderen van de klas wil oren. Voor haar 13de verjaardag houdt ze een verjaardagsfeestje en nodigt haar beste vriend Matt en de hipste kids uit. Ze begint zich al helemaal thuis te voelen in het groepje totdat ze het spelletje 'Seven Minutes in Heaven' gaan spelen. Jenna wordt geblinddoekt in de kast gezet met de hoop dat de 'hunk' van de klas haar komt bevrijden met een zoen. Dit zou volgens Jenna de sleutel zijn voor haar acceptatie, maar ze wordt op grove wijze in de steek gelaten. Op dat moment doet ze een wens en wil ze zo snel mogelijk volwassen zijn en verlost worden van de drama die pubertijd met zich meedraagt. De volgende dag wordt Jenna wakker in het lichaam van een 30-jarige. Ze schrikt zich lam, maar weet nog niet dat ze opeens alles heeft wat ze altijd gewild heeft. Ze is populair, heeft een geweldige baan en boven alles, ze is ontwikkeld tot een mooie vrouw. Op dit moment begint haar avontuur, als 13-jarige, gevangen in een lichaam van een vrouw van 30.
|
|
sleepy
Full Member
How're you doin?
|
Post by sleepy on Aug 25, 2004 10:22:41 GMT -5
'k heb hem niet gezien, maar mijn zusje is erheen geweest en vond hem heel leuk!
|
|
|
Post by Svenja on Aug 29, 2004 8:29:04 GMT -5
hij lijkt me wel leuk... maar had geen zin om t verhaal t lezen, vééél te lang ken t verhaal trouwens toch al
|
|
|
Tinkerbell
Junior Member
Wie wil er wat elfenstof?
|
Post by Tinkerbell on Aug 30, 2004 12:25:22 GMT -5
Quel romantique! ;D
Ik was met Tina mee en ik vond hem heel leuk, alleen wel zeer voorspelbaar!
|
|
sleepy
Full Member
How're you doin?
|
Post by sleepy on Aug 31, 2004 5:46:22 GMT -5
Dat voorspelbaar viel te verwachten..(als je alleen al kijkt naar het verhaal)
|
|
|
Post by Svenja on Feb 27, 2005 3:00:06 GMT -5
hmmm.. t lijkt me nu al geen leuke film meer..
|
|