|
Troy
Feb 27, 2005 3:01:54 GMT -5
Post by Svenja on Feb 27, 2005 3:01:54 GMT -5
Wiieeej wat vinden jullie dr van? kvond m echt ZOOOOOW cwl hahahhaha geef gelijk ook ff j top 3 van favoriete films! 1. Troy 2. The day after tomorrow 3. The ring (1)
|
|
|
Troy
Mar 4, 2005 8:40:32 GMT -5
Post by Sleepy on Mar 4, 2005 8:40:32 GMT -5
Ik vond het een van de slechtste films die ik ooit heb gezien. Ze hebben zo goed als geen rekening gehouden met het verhaal van Homerus, de Ilias, alles wordt verheerlijkt, het verhaal is naar de klote. Brad Pitt is totaal niet op zijn plaats als Achilles. Achilles is een stoere, sterke, maar gevoelige man. En de manier waarop hij sterft is veel te dramatisch. En waar zijn de goden in het verhaal? De goden waren alles voor de Grieken, maar in deze film lijken ze er niet te zijn. Hector twijfelt aan hun bestaan, vecht in een heilige tempel. Toen ik hem ging kijken had ik hoge verwachtingen (de voorstukjes waren spectaculair), maar nadat ik hem gezien had was ik teleurgesteld. De film is echt alleen maar gemaakt om veel geld mee te verdienen, door Brad Pitt en Orlando Bloom in te zetten, en dat is ze dan ook gelukt. Maar dat komt niet door de kwaliteit van de film
*sorry voor dit hele verhaal, maar ik moest het even kwijt*
|
|