|
Post by Charmed-plaza on Aug 24, 2004 3:01:21 GMT -5
Is het jullie wel eens opgevallen, hoe piccobello die mensen er daar uit zien.. Geen een klein foutje... Zelfs de pyjama's zien er leuk uit Naja, tuurlijk letten ze daar wel op - hele stylingteams - maar toch!! De kleding van hun vind ik altijd erg geslaagd!!
|
|
sleepy
Full Member
How're you doin?
|
Post by sleepy on Aug 24, 2004 4:00:45 GMT -5
Ja..Inderdaad..En ook hun make-up, allemaal tot in de puntjes..Maar het ziet er altijd wel heel mooi uit! (in het begin iets minder, maar in de laatste seizoenen wordt het steeds beter
|
|
|
Post by Charmed-plaza on Aug 24, 2004 4:13:33 GMT -5
Ja, wist je trouwens dat ze in het begin de tatoeages verborgen onder een dikke laag make-up, maar in de laatste seizoenen laten ze steeds meer zien De Charmed-ones (ook Prue) hebben namelijk allemaal tatoeages...
|
|
sleepy
Full Member
How're you doin?
|
Post by sleepy on Aug 24, 2004 12:46:30 GMT -5
Ja? wel cool dat ze tattoos hebben!
|
|
|
Post by Charmed-plaza on Aug 24, 2004 13:44:19 GMT -5
Moet je maar eens opletten...
Persoonlijk heb ik het niet zo op tattoos... Ik vind ze niet echt heel mooi ofzo, en zeker niet bij de cast van Charmed. Ze stralen juist iets braafs uit... - redders van de onschuldigen. En dan tattoos??? Ik weet het niet hoor, niet echt mooi.
1 kan nog wel, maar 8?? Ugh, no thanks!
|
|
sleepy
Full Member
How're you doin?
|
Post by sleepy on Aug 31, 2004 5:51:10 GMT -5
Tja..Je kunt het inderdaad ook overdrijven..1 tattoo is mooi (kán), maar 8? Dat vind ik ook te veel..
|
|