sleepy
Full Member
How're you doin?
|
Post by sleepy on Aug 24, 2004 12:48:45 GMT -5
Vandaag was Leo Wyatt voor het eerst te zien..Hij zag er toen echt nog heel schattig uit! Wel grappig hoe Phoebe en Prue om hem strijden.. Was hij trouwens in het begin nog geen lichtgids?
|
|
|
Post by Charmed-plaza on Aug 24, 2004 13:54:56 GMT -5
Hij ziet er inderdaad heel jong uit, met blond haar... ààh! Maar je bedoelt natuurlijk dat Phoebe en Piper om hem streden! En já wat ze daar bij zeiden ook, daar in de keuken:
Piper: So you know…it’s not like either one of us has a problem finding guys. Phoebe: (Snorts) Please. Piper: So if one of us…got Leo…it’d be OK with the other one. Phoebe: Absolutely. Piper: So we can just consider this a friendly competition. Phoebe: Sibling rivalry. Piper: War. Phoebe: Exactly.
Gewéldig - die dialoog!! I love it...
Btw Leo Wyatt was 2 of 3 afleveringen geleden op het eind al even geïntroduceerd als de "handyman" - klusjesman.
|
|
|
Post by Charmed-plaza on Aug 24, 2004 14:11:14 GMT -5
Oja, wil je weten of ie nou al lichtgids is of niet. Selecteer dan even de onderstaande tekst in het zwart! Wil je het niet weten, scroll er dan gewoon over heen..
Spoiler: Later blijkt dat hij al van hun heksenbestaan weet.. Dus hij was al lichtgids, hij stierf ergens in 1929 ofzo. Het is wel grappig, want de zusjes proberen alle hekserij te verbergen, terwijl hij het al lang weet..!!
|
|
sleepy
Full Member
How're you doin?
|
Post by sleepy on Aug 25, 2004 10:07:59 GMT -5
Piper bedoel ik ja Die dialoog is inderdaad briljant! Hij is me niet opgevallen een paar aflevering geleden..Bij deze aflevering was hij trouwens ook al een paar keer in beeld geweest voordat ik het door had Dat wat er gebeurt in het stukje in het zwart lijkt me trouwens een leuke aflevering
|
|
|
Post by Charmed-plaza on Aug 25, 2004 11:05:03 GMT -5
Haha, ja kan ook niet wachten tot die bepaalde aflevering
|
|
sleepy
Full Member
How're you doin?
|
Post by sleepy on Sept 9, 2004 13:49:52 GMT -5