sleepy
Full Member
How're you doin?
|
Post by sleepy on Aug 26, 2004 4:00:45 GMT -5
Gebruiken jullie wel of geen make-up? En wat dan?
|
|
|
Post by Charmed-plaza on Aug 27, 2004 2:49:48 GMT -5
Ik gebruik in prinicipe voor school geen make-up... Gewoon gezicht wassen, crêmpje erop en klaar is kees, zeg maar! Oja, ik gebruik wel veel lipgloss (i like lipglosss ;D)
Voor feestjes gebruik ik wel wat; oogschaduw, lipgloss etc.
Jij?
|
|
sleepy
Full Member
How're you doin?
|
Post by sleepy on Aug 27, 2004 7:25:13 GMT -5
Ik gebruik dat hele gedoe van Nivea Young..Verder gebruik ik altijd mascara, en soms oogschaduw..en lipgloss:D
|
|
|
Post by Charmed-plaza on Aug 28, 2004 6:19:39 GMT -5
Lipgloss!!!
|
|
|
Post by Svenja on Aug 29, 2004 8:33:57 GMT -5
ik gebruik eigenlijk alleen lipgloss en altijd wel nagellak!!!! voor een feest oogschaduw.. mascara gebruik k nieh, want soms maakt t j wimpers alleen lelijker, maar heeeel soms voor iets van een modeshow voor de schoolstrijf ofzow is t wel grappig om een kleurtje te gebruiken (blauw of groen)
|
|
|
sleepy
Full Member
How're you doin?
|
Post by sleepy on Aug 29, 2004 8:46:06 GMT -5
En Nagellak idd ;D
|
|
Tinkerbell
Junior Member
Wie wil er wat elfenstof?
|
Post by Tinkerbell on Aug 30, 2004 2:00:18 GMT -5
Ik doe ook een crempje en dan lippenbalsem. Doe geen mascara op, want mijn wimpers komen al tegen mijn bril aan en als ik dan mascara op doe, komen er allemaal zwarte strepen op mijn brilglazen én kan ik mijn ogen niet dicht doen. Niet handy...
Voor een schoolfeest wat oogschaduw en lipgloss. Heel soms lipstick, maar niet vaak. Gebruik ook niet vaak nagellak, want ik heb een hekel aan het opdoen en het afhalen. Mijn handen gaan dan trillen en jeuken van het watje.
|
|
|
Post by Charmed-plaza on Aug 31, 2004 10:34:26 GMT -5
Hmm.. trillen en jeuken Arme jij.. Ik heb nooit echt een kleurtje op, alleen doorzichtig - dat vind ik veel mooier! (nagellak hè)<br> Tink, zou jij wel mascara dragen als je die bril niet had??
|
|
|
Post by Chippy38 on Apr 8, 2005 10:49:41 GMT -5
k gebruik wel altijd mascara, maar ik ben blond en ik heb heel lichte wimpers, dus maak ik ze wat donkerder... voor 'n feetjuh doe ik vaak oogschaduw en a lot of lipgloss op *rouge maakt je gezicht ook frisser dus soms doe ik dat ook wel* IK HAAT EYELINER!!! t jeukt zoooo!!!
|
|