|
Post by Charmed-plaza on Aug 21, 2004 6:52:23 GMT -5
Het is al een week aan de gang - Thé olympics!! In Athene nogwel. Een thuisspelen als het ware.. Er zijn er die zelfs de napraat tot diep in de nacht volgen en alle buitenlandse netten afzappen voor een gevarieerd beeld. Er zijn er die braakneigingen krijgen bij zo'n overdaad aan sport.
Wat vinden jullie??? De Olympische spelen zijn leuk of ze zijn helemaal niks! Tell me!!
|
|
|
Post by Charmed-plaza on Aug 21, 2004 6:54:38 GMT -5
Persoonlijk kijk ik het wel een beetje, uiteraard het nederlandse team, maar zwemmen vind ik wel de leukste sport om te zien!
Honkbal, paardrijden en het volleyball gebeuren vind ik maar niks - daar wacht ik de uitslagen wel van af i.p.v. gekluisterd aan de tv de slagen van elke atleet te volgen!
|
|
sleepy
Full Member
How're you doin?
|
Post by sleepy on Aug 22, 2004 13:34:43 GMT -5
Ik vind het eigenlijk niets..Ik bedoel, het is wel leuk om te weten wie er nou een medaille heeft gewonnen, maar daar houdt het ook mee op..Ik heb zoiezo niet veel met sport.. Behalve het de wedstrijden van Nederland met voetbal en het EK en het WK..
|
|
|
Post by Charmed-plaza on Aug 29, 2004 7:25:45 GMT -5
Het nederlandse team staat geloof ik op de 14e plaats met 4 gouden, 9 zilveren en 8 bronzen medailles!! Dat betekent dus 21 in totaal ;D Dat is zeeer goed, dûh!<br> Helaas staat, zoals gewoonlijk, Amerika weer op 1 met -slik - 66 medailles... Laten we het er maar op houden dat Nederland gewoon te weinig atleten heeft die het zo ver schoppen..
|
|
sleepy
Full Member
How're you doin?
|
Post by sleepy on Aug 29, 2004 8:36:37 GMT -5
Tegen Amerika valt gewoon niet op te boksen.. NL heeft het inderdaad wel goed gedaan, als je ziet hoeveel landen er mee doen..
|
|
|
Post by Charmed-plaza on Aug 30, 2004 16:10:16 GMT -5
Ja... k zag ook allemaal landen, met namen waarvan ik echt nog nóóit van had gehoord... (terwijl ik toch topografie heb gehad )
|
|
sleepy
Full Member
How're you doin?
|
Post by sleepy on Aug 31, 2004 6:25:49 GMT -5
Tja..dat wil bij mij niets zeggen..Ben al m'n topografie nu al vergeten
|
|